1.9.06

Torsdag. Man drømmer om så mangt.

Jeg drømte så underlig deilig i natt!

Han kollegaen min som jeg støtte på i døra tidligere i uken, ham hadde jeg en noget uforskammet sexy drøm om. Jeg våknet rett og slett med et lurt smil om munnen. 

Drømmen satt i kroppen min hele formiddagen, og da jeg havnet ved siden av ham og Silje i lunsjen, klarte jeg ikke å slutte å glise. Silje lurte på hva jeg smilte sånn av, og jeg måtte innrømme at jeg hadde drømt noe i natt. Kollegaen min lurte på hva jeg hadde drømt om, og jeg satte nesten maten i halsen! Jeg fikk mumlet noe om at det ikke passet seg, og klarte å smile lurt til kollegaen min. 

Sjefstispa var borte i møter hele dagen, så inviterte Silje inn på kontoret mitt for å fortelle henne om drømmen. Hun lo godt, og jeg kunne se hun var lettet over at jeg betrodde meg tilbake. Jeg visste at jeg ikke trengte å be henne la være å fortelle noen andre om det, for selv om drømmer ikke er frivillige, så er det jo ikke akkurat kult å gå rundt og ha sexdrømmer om mannlige kollegaer, heller.

Handlet litt på hjemvei, og lagde nachos til middag. Frode skulle jobbe sent, så jeg lagde en porsjon til meg selv, og lot resten av kjøttdeigen være igjen til Frode. Vi pleier å gjøre det slik når vi skal ha nachos og ikke skal spise samtidig. 

Han kom hjem halv ti, og da hadde jeg maten klar.
Jeg gikk og la meg mens han spiste, og tenkte på drømmen til jeg sovnet. 

Ingen kommentarer: