13.8.06

Lørdag. Ikke noe spesielt å rapportere.

Det er noen dager siden sist jeg skrev, men det er bare fordi det ikke har skjedd noe jeg har lyst til å fortelle om.

Jeg har ikke lyst til å fortelle om hangover’n min på torsdag, eller klinsjen med sjefstispa allerede før lunsj samme dagen. Jeg har ikke lyst til å fortelle at jeg åpnet et Word-dokument og begynte på oppsigelsen min, og at akkurat da kom Hilde inn og så overskriften.

Hun ble skikkelig lei seg og trodde det var på grunn av det som skjedde kvelden før, noe som selvsagt også spilte inn litt. Man var da i besittelse av en god og ærlig fylleangst!
Jeg stotret og stammet noe om at dette var noe jeg pleide å gjøre for å gi meg selv trøst, men at det aldri ble noe av. Hun kjøpte den.

Jeg har heller ikke lyst til å fortelle at jeg skulle ha sex med Frode på torsdagskvelden men at vi ikke fikk det til.. Hva er det som skjer????

Og jeg har hvert fall ikke lyst til å fortelle om fredagskvelden.

Ingen kommentarer: