14.8.06

Søndag. Mensen.

I går var jeg virkelig i smør-humør, altså. Og i dag morges fant jeg ut hvorfor.
Mensen.
Våknet opp med smerter, og vekket Frode så han kunne gå og finne Ibu-Metin (har sett svensk reklame der en som heter Ibu og en som heter Metin står og reklamerer for Ibumetin) til meg.
Skjønnasen min gjorde jo selvfølgelig det, for han er ikke kvinne og kan ikke ane hvilke grusomheter jeg må gjennom annenhver måned.

Dagen i dag har jeg tilbrakt i sofaen under pleddet og spilt X-box hele dagen. Frode har disket opp med lasagne, te, brus, saftispinne, fotmassasje, og latterkulefrembringende samtaler. En deilig lat dag, med andre ord.

For å gi meg selv noen punkter jeg senere kan huske fredagsopplevelsene gjennom:

Jobb, sjefstispa, glemt at jeg hadde lagret oppsigelsen på jobbserveren, oppsigelsen oppdaget ved gjennomgang av unyttige filer da teite meg hadde lagret den som Document.doc (faen faen faen), inn på teppet til øverste sjef i forhør om oppsigelsen, måtte fortelle om forholdet til sjefstispa, sjefstispa inn på teppet også, "Neida, er ikke ute etter å ta noen, jeg" med smørstemme, livet på jobben et helvete fra nå, og nå har jeg VIRKELIG lyst til å slutte.

Senere på kvelden:
Nok et forsøk på sex, men det ble bare fikling og styr.
Etter å ha surfet litt på nett ble tanke plantet i hodet mitt:
han er utro.

Faen faen faen.

Ingen kommentarer: