18.8.06

Torsdag. Fantasier, skadd måke, og en helt er skapt.

OMG!!!
Lurer på om min seksuelle tankegang har noe med at jeg er ferdig med mensen å gjøre? Jeg har stort sett ikke hatt annet på hjernen i hele dag! Sex og uniformer, merkelig nok.
Kanskje jeg skulle kjøpt en sånn til Frode, og sagt at han måtte ta den på seg og så komme på døra og si at han skulle foreta en husransakelse? Oooouh!!

Og så kunne jeg sett forskremt ut, men selvfølgelig trådt til side så han kunne komme innenfor. Og jeg måtte få se ransakelsesordren, selvsagt, og så betuttet stått og observert at han endevendte soverommet og stua for å lete etter hva det nå var han lette etter.
Så kunne han kommet bort til meg og sagt at han måtte ransake meg også.
Og så skulle han snudd meg rundt så jeg ble stilt opp langs veggen med hendene strakt ut oppover og så skulle han spredt beina mine med kneet sitt. Slurp!

Og så måtte han ransake meg langsomt for å ikke gå glipp av noe. Jeg skulle hatt skjørt uten truse på meg fordi jeg hvert øyeblikk ventet ektemannen min (litt ekstra spenning når man leker at man ikke har lov til noe) hjem fra forretningsreise.
Han skulle gispet når han kom opp der lårene møtes, og så skulle han undersøkt meg nøye. Og han skulle funnet ut at jeg var vanskelig og så satt håndjern på meg og…..


Sånn har jeg holdt på i hele dag. Det er da i det minste Frode jeg har fantasert om, og ikke en viss annen politi-fyr.

Jeg følte nesten jeg ble tatt litt på sengen da Hilde kom inn på kontoret og hadde noen jobbrelaterte spørsmål. Hun har forresten vært veldig… jeg vil ikke kalle det kald… men hun har vært noe de siste dagene. Kanskje hun har snakket med sjefstispa som igjen har fortalt Hilde hvor lite vits det er å bruke tid på meg. Hmm… Det må jeg finne ut av…

-----

På vei hjem så jeg en skadd måke i veikanten. Jeg stoppet bilen og satte på nødblinken før jeg gikk ut for å se om den hadde synlige skader. Jeg er så teit sånn, for jeg må alltid sjekke at alle har det bra, selv om jeg ikke aner hva jeg skal gjøre om noen mot formodning skulle ha det jævlig.

Måken var veldig synlig skadd, og den så redd og døende ut. Jeg hadde ikke hjerte til å bare la den ligge der, så jeg tok opp telefonen og skulle akkurat til å ringe til Frode for å høre hvordan jeg best kunne avlive den stakkars fuglen.
Da stoppet det en bil og en mann kom bort mot meg. Han så ut som om han kom fra en eller annen anleggsjobb, og jeg tenkte at han helt sikkert kunne hjelpe meg. Jeg forklarte saken, og klarte å la være å gråte, og mannen tok med seg måken et stykke lenger bort og fikk spart den for mer lidelser. Da gråt jeg litt, må jeg innrømme. Da mannen kom tilbake hadde han med seg måka i en pose og lurte på om jeg ville begrave den eller om han bare skulle kvitte seg med måkekroppen selv.
Stakkars mann.. Her kommer han kjørende og tror han skal rett hjem til kona og middagen, og så treffer han meg…

Jeg tørket tårene og smilte tappert og sa at det hadde vært fint om han bare kunne legge den i en søppeldunk for organisk avfall. Ellers kunne jeg gjøre det.
Han skulle gjøre det, sa han, og jeg smilte til ham og sa tusen hjertelig takk og at det var ikke mange som ville gjort det som han nå hadde gjort og at jeg var skikkelig takknemlig til ham.

Menn trenger å føle seg som helter av og til, og jeg tror at han mannen følte seg sånn da han kjørte derfra.

Jeg skulle egentlig ha handlet etterpå, men jeg var ikke lenger representabel verken med tanke på at jeg hadde grått, eller at jeg hadde vært borti måka og fått blod på meg, så jeg dro bare rett hjem til Frode og fortalte om den begivenhetsrike hjemturen. Han smilte og ristet på hodet og kalte meg den vakre hjelpende engelen sin. *smelt*
Jeg fortalte også om alle fantasiene jeg hadde hatt den dagen mens jeg lå på armen hans i sofaen, og jeg så at han reagerte på ordene mine. Han forsøkte så godt han kunne å høres normal ut i stemmen når han svarte meg, men fikk det ikke helt til. Stemmen hans blir litt grumsete og mørkere enn vanlig når han har lyst på meg. Og så puster han tungt. Og det gjorde han da, der i sofaen, mens jeg fortalte om husransakelsen.

Det ble ikke fikling og styr i dag, men tvert imot en målrettet ferd mot de høye himler for begge to. Deilig var det hvert fall, og etterpå bestilte vi pizza som Frode kjørte og hentet.
Jeg tror nok ikke han er utro likevel.

Ingen kommentarer: