8.8.06

Tirsdag. På HEI med politimannen, visstnok.

Så nesten ikke noe til Hilde frem til lunsj. Hvilket var greit, for da fikk jeg jobbet litt.
Etter lunsj kom hun inn på kontoret og skulle ha opplæring. Det gikk forsåvidt greit, vi datt bare ut i fniseprat et par ganger.

På vei hjem stoppet jeg på Europris for å handle rengjøringsartikler: filler, svamper, sånn rull av stål som man skurer komfyren med, diverse kjemikalier til toalett, dusj, kjøkken, vinduer o.s.v.
Nå skulle det vaskes, nemlig!

Da jeg hadde satt meg i bilen og begynt å kjøre, kom jeg på at jeg hadde glemt å kjøpe nal til vinduene. Parkerte utenfor Mega og løp inn.
De hadde fått inn noe vaskesystemgreier fra Jif til vinduer, og det måtte jeg prøve. Litt dyrt, men pytt pytt.

Etter at jeg hadde betalt, og gikk ut mot utgangsdøra, kom politimannen min inn. Han smilte bredt da han så meg, og nikket kjekt og sa "Hei" idet han passerte. Jeg svarte selvsagt "Hei" tilbake med det fineste smilet jeg kunne oppdrive gjennom all rødmen.
Jeg var altså plutselig på "hei" med politimannen! Jøss, dette gikk fort!

Vel hjemme satte jeg i gang med husvask med en gang. Nesten. Måtte bare spille bittelitt X-box først. Et par timer bare. Da jeg endelig kom meg i gang, var jeg supereffektiv og fikk gjort unna gangen, badet, kjøkkenet og stua den kvelden.
Mens jeg holdt på, tenkte jeg at jeg måtte bli flinkere til å holde det rent sånn over det jevne, så slapp jeg disse hastetiltakene hver gang vi skulle få besøk.

Frode kom veldig sent, og var kjempefornøyd med alt jeg hadde gjort!

Vi sovnet ganske kjapt etter at vi la oss.

Ingen kommentarer: